Freddy Carter, een crimineel, wordt genaaid door zijn kompanen tijdens een klus. Hij wordt vermoord door Paul, die tevens een oogje heeft op zijn vriendin. Deze voormalige maat, die zich later Radeck zal noemen, plukt de vruchten en vestigt zich in een obscure plek. Al spoedig is hij er de plaatselijke 'koning' en daarbovenop heeft hij Freddy's vriendin weten te strikken. Een sloerie die er in een nachtclub werkt, weet alle harten op hol te doen slaan. Op sluwe wijze weet ze informatie te ontfutselen en zich, via het matras, in de relevante kringen te werken. Ze werkt voor de politie. Dan blijkt Freddy ook nog eens springlevend. Radeck begint hem te knijpen, terwijl tevens Interpol hem op het spoor is...
Jess Franco's poging tot een film-noir is mijns inziens redelijk geslaagd. De actie wordt bewaard voor het begin en het einde. Het grote middenstuk is er feitelijk voor de seks, ook al wordt hier een en ander duidelijk over de drijfveren van de personages. Net als in Female Vampire draagt Lina Romay de film. De seks is dan ook zeker niet vevelend, al kan ik mij goed voorstellen dat een hoop mensen Jess Franco's films, en dan ook zeker deze, als langdradig ervaart. Gezien mijn dubieuze referentiekader mag het echter niet verbazen dat de prent bij mij wel in de smaak valt. Ik vermoed zelfs dat de waardering mijnerzijds van deze film met meerdere kijksessies zelfs hoger wordt. Het betreft hier overigens een remake van een van Franco's eigen films. Aan een vergelijking waag ik me daarentegen niet, daar ik het origineel niet heb gezien.
Eigenlijk dien je de film te bezien als een softseks film met een verhaal. En in dat licht is Kiss Me Killer eigenlijk best goed. Als je daarentegen op zoek bent naar een kwalitaitief verantwoorde noir dan adviseer ik je een Amerikaanse genregenoot uit de jaren '50 op te zetten. De seks wordt hier namelijk niet geschuwd en vormt zowat de hoofdmoot. Je hoeft dus niet al te lang te wachten op de aanblik van (fraaie) tieten. De jazzy muziek van Daniel White zorgt hierbij voor de juiste sfeer.